המלצות על מומחה לשיקום הפה

צוות המרפאה מיומן, רגיש ומודע לקושי הנפשי והפיזי הכרוך לעיתים בשיקום פה נרחב ולכן, שם לעצמו למטרה, להפוך את חווית הטיפול לנעימה ובלתי מאיימת. היחס האישי, החיוך, ההבנה והידע הרב מקנים למטופל את הביטחון שהגיע למקום הנכון.

להרגיש ולדעת שאתה בידיים טובות.. כטיפוס חשדן שנוטה לא לסמוך בקלות, חיפשתי רופא שיניים שלמד והוסמך בארץ שהוא גם מומחה לשיקום הפה אמיתי (מאושר משרד הבריאות) .. חברה שמכירה את ״הדרישות המחמירות״ שלי המליצה וכך הגעתי למרפאה של ד״ר שניר. אחרי ״תחקיר״ קצר שערכתי לד״ר שניר, למדתי שהוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, שרת בצה״ל כרופא שיניים בדרגת סרן, והתמחה בשיקום פה באוניברסיטת ת״א.. השתכנעתי לאפשר לו לטפל בי.. (: במהלך הטיפולים הרבים שעברתי נוכחתי לדעת כי ד״ר שניר הוא לא רק מקצוען מהמעלה הראשונה בכל הקשור לאבחון ולטיפול עצמו, אלא גם רופא שמשרה עליך רוגע ובטחון והרגשה שאתה בידיים טובות באמת.. (גם בזכות ההסברים הקצרים והענייניים שלו לפני הטיפול ובמהלכו שמשאירים אותך ״בתמונה״ כל הזמן) בקיצור – ממליץ בחום!! (ובמיוחד לכאלה שלא קל לרכוש את אמונם..)

יש אנשים שנקראים מגשימי חלומות, כאלה שלא מוכנים לשמוע “לא יכול” ו”אי אפשר” וזה בדיוק הצוות שלכם. אחרי ששמעתי מרופאים אחרים שהחלום שלי לא יתגשם הגעתי אליכם ותוך שבוע יצאתי מהמרפאה עם חיוך מושלם שמתיישר ומשתפר מרגע לרגע.
נתתם לאחותי, לי ולאמא שלי יחס משפחתי חם ומלא סיבות טובות לחייך.
תודה.

מרפאת ד”ר דוד שניר היא מסוג אותם מקומות ששווה לך לנסוע כמה שרק צריך ולאן שצריך בשביל רמת מקצועיות, שירות ואמינות שבימינו נדיר לפגוש.

צוות המרפאה תמיד מסביר פנים ונותן תחושה של בית כבר מהרגע הראשון.

ד”ר דוד שניר מנהלה הרפואי של המרפאה בעל ידע עצום בתחומו, מומחה לשיקום הפה, בקיא בשיטות השיקום והטיפול החדישות ביותר, אדם צנוע, רגיש, סבלני וקשוב.
זה בשילוב נוכחותו השלווה והבטוחה מאפשרת לך להתמסר ללא כל חשש.

תודה על הכל!
חן.

סיימתי טיפול אחרי שלא מעט זמן לא הייתי אצל רופא שיניים. בהחלט החוויה הכי טובה שהייתה לי עד היום אצל רופא שיניים. החל מהיחס של דר’ שניר והצוות שלו, חוה השיננית המדהימה ועד מקצועיות שלא חוויתי במקום אחר. כל הטיפול בשקיפות מלאה והסבר לכל שאלה או תהיה. ממליץ בחום ובאהבה.

דר’ שניר, הכי עדין שיש ומרגיע !!!

ד״ר דוד שניר תותח שעשה לי אוברול בשיניים והתוצאה מדברת בעד עצמה! תודה ד״ר שניר.

צוות מקצועי
ואמין עם שירות מעולה!

מרפאת שיניים מדהימה עם צוות רופאים באמת מקצועי ובעיקר אנושי ואין על אריאלה שנותנת תמיכה ומענה מלא במהלך כל התהליך ! ממליצה בחום רב!

מרפאה מקצועית ואיכותית ביותר!
ד”ר דוד שניר הרופא עם ידי הפלא ולב הזהב, אריאלה התותחית שמנצחת על כולם, והצוות המקסים אין שניות להן ועוד לא אמרתי כלום על השיננית, חוה, שטרם פגשתי כמוה!!!